Osmangazi'de yıllardır temizlenmeyen evden 20 ton çöp çıktı
Osmangazi Belediyesi, vatandaşlardan gelen ihbar üzerine harekete geçerek tonlarca çöpün biriktiği evi temizledi. Yapılan çalışma sayesinde kötü koku ve çevre kirliliğinden şikayetçi olan mahalle sakinleri rahat bir nefes aldı.
İzlenme : 169
Kategori : BURSA
Embed Kodu :
Öne Çıkan Videolar
05:24
10 saniyede bir enginar soyuyor! Bursa'daki bu meslek duyanları şaşırtıyor
00:45
Bursa'da seyir halindeyken fenalaşan motosiklet sürücüsü park halindeki araca çarptı
03:48
Takılan gaz pedalı ortalığı savaş alanına çevirdi
00:44
Bursa'da ehliyetsiz sürücü polisten kaçtı, 300 bin lira ceza yedi
02:04
Bursa'da sürüye yıldırım isabet etti: 6 küçükbaş hayvan telef oldu
02:06
Alkolik adam esnafın kabusu oldu
01:44